inLuxe klantenservice

Betaalopties

Wij versturen uw bestelling, mits op voorraad, direct na ontvangst van uw betaling.

Voordelen voor u als consument

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
  • Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
  • iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
  • U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  1. U bestelt een product
  2. Kies iDEAL als betaalmethode
  3. Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  4. U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  5. De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  6. Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  7. U ontvangt een bevestiging van uw bank
  8. U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Indien u kiest voor de betaalmethode vooruitbetalen, dan kunt u het volledige orderbedrag voldoen via bank of giro onder vermelding van uw ordernummer. Nadat u de bestelling hebt bevestigd, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. In deze orderbevestiging vindt u het totale orderbedrag, het ordernummer, uw klantnummer en onze bankgegevens.

Wij versturen uw bestelling direct (mit sop voorraad) na ontvangst van uw betaling. De betaling staat, in verband met de overschrijving van bank naar bank of van giro naar bank, niet altijd direct bijgeschreven op de rekening van inLuxe.

Wilt u bij nader inzien uw bestelling annuleren, maar u hebt de betaling inmiddels naar ons overgemaakt dan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar info@inLuxe.nl met uw ordernummer, uw bank- of gironummer en de mededeling dat u uw bestelling wenst te annuleren. Na ontvangst van uw betaling zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk naar u terugstorten.

Indien het volledige orderbedrag niet binnen 14 dagen na orderdatum is voldaan, wordt uw order door ons geannuleerd

Bankrekeningnummer: Rabobank NL11RABO0151040400 t.n.v. inLuxe te Almere

Vanuit buitenland:
IBANN: NL11RABO0151040400
BIC: RABONL2U

PayPal is een van de veiligste en meest efficiënte manier om te betalen. Kopers kunnen met hun bankrekening (via hun PayPal-saldo) of met een creditcard betalen. Transacties met PayPal zijn veilig. Met PayPal wordt kopen op het Internet gemakkelijker en kosteneffectiever dan ooit.

Hoe werkt Paypal?

Betalen met Paypal doet u in een paar stappen:

  1. U bestelt een product
  2. Kies Paypal als betaalmethode
  3. Klik op "Doorgaan" voor een creditcard betaling (zonder account) of log in als u een Paypal account heeft
  4. Volg de aanwijzingen op het scherm en verricht uw betaling
  5. U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

U kunt met de volgende CreditCards betalen bij inLuxe:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa

Hoe betaald u met CreditCard?

Betalen met CreditCard doet u in een paar stappen:

  1. U bestelt een product
  2. Kies CreditCard als betaalmethode
  3. Volg de aanwijzingen op het scherm en verricht uw betaling
  4. U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Klarna Factuur

Achteraf betalen met Klarna Factuur Koop nu - betaal pas over 14 dagen!
Als u kiest voor een betaalmethode van Klarna ontvangt u altijd eerst het product thuis en heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur wordt per post of per mail verstuurd. De betaling hiervan dient u binnen 14 dagen aan Klarna te voldoen, zoals aangegeven op de factuur. Uw order mag maximaal een waarde hebben van € 250,-. Door voor deze betaalmethode kiezen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna.

Let op: vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in. Op basis van uw gegevens vindt een kredietcheck plaats. Deze check kijkt of u in aanmerking komt om met Klarna te betalen. Lukt het de eerste keer niet, geen nood - dit kan ook door een typefout komen. Controleer daarom uw gegevens en probeer het gerust nog een keer. Wordt u onverhoopt toch geweigerd door Klarna, dan bieden wij u een alternatieve betaalmethode aan.

Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dient u 18 jaar of ouder te zijn.

Stapsgewijs betalen met Klarna!

  • Bestel en betaal via Klarna Factuur
  • Vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in.
  • Uw bestelling wordt verzonden en u ontvangt per post of per e-mail uw factuur.
  • Betaal uw factuur binnen 14 dagen zoals aangegeven.
  • Door te kiezen voor deze betaalmethode gaat u akkoord met de voorwaarden van Klarna.
  • Orderwaarde maximaal € 250,-.
  • Eerst zien, dan pas betalen. Veilig en simpel.

Klarna Account

Als u kiest voor Klarna Account ontvangt u een factuur thuis, waarbij u zelf kunt bepalen of u deze in zijn geheel of in termijnen wilt betalen. Wanneer u kiest voor een deelbetaling, ontvangt u maandelijks een overzicht waarop al uw aankopen met deelbetaling worden gezet. Het bedrag dat u dan maandelijks moet betalen is minimaal € 6,95, maar altijd tenminste 1/24ste van het totaalbedrag.

Klik hier voor meer informatie over Klarna Heeft u nog vragen, of komt u niet door de kredietcheck? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna. Email : klantenservice@klarna.nl Telefoon : 020 808 2852

Onze klanten in Belgie kunnen veilig en gemakkelijk online betalen met Bancontact / Mister Cash. Transacties met Bancontact zijn veilig. Met Bancontact / Mister Cash wordt kopen op het Internet gemakkelijker en kosteneffectiever dan ooit.

Hoe werkt betalen met Bancontact / Mister Cash?

Betalen met Bancontact / Mister Cash doet u in een paar stappen:

  1. U bestelt een product
  2. Kies Bancontact / Mister Cash als betaalmethode
  3. Volg de aanwijzingen op het scherm en verricht uw betaling
  4. U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Indien u kiest voor de betaalmethode vooruitbetalen via de KBC bank, gelieve het volledige bedrag te voldoen via de KBC bank onder vermelding van uw ordernummer. Nadat u de bestelling hebt bevestigd, ontvangt u via de e-mail een orderbevestiging. In deze orderbevestiging vindt u het totale factuurbedrag, het ordernummer, uw klantnummer en onze bankgegevens.

Wij versturen uw bestelling direct na ontvangst van uw betaling, mits uw bestelling uiteraard voorradig is. De betaling staat, in verband met de overschrijving van bank naar bank of van giro naar bank, niet altijd direct bijgeschreven op de rekening van inLuxe.

Wilt u bij nader inzien uw bestelling annuleren, maar u hebt de betaling inmiddels naar ons overgemaakt dan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar info@inLuxe.nl met uw ordernummer, uw bank- of gironummer en de mededeling dat u uw bestelling wenst te annuleren. Na ontvangst van uw betaling zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk naar u terugstorten.

Indien het volledige orderbedrag niet binnen 14 dagen na orderdatum is voldaan, wordt uw order door ons geannuleerd

Bankrekeningnummer KBC Bank:

IBAN: BE44 7310 1327 6645
BIC code: KREDBEBB
ten name van inLuxe in Almere - Nederland

(KBC Bank Berchem-Centrum - 3180 Grote Steenweg 120 2600 Berchem)

Retourneren, ruilen, wijzigen of annuleren van een bestelling

Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. inLuxe biedt u dan ook de gelegenheid om het door u aangeschafte product te retourneren of om te ruilen indien u niet tevreden bent.

Is het product niet wat u ervan verwacht had en wilt u uw geld terug? Dat kan natuurlijk. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen bedenktijd om te bepalen of u de bestelling wilt behouden. Indien u wenst kunt u voorafgaand aan het retour zenden uw retourzending al aan ons kenbaar maken (e-mail, telefonisch). Bij het retour sturen kúnt u gebruik maken van het retourformulier (niet verplicht), deze vindt u hier (PDF).

Zorg ervoor dat alle artikelen zijn voorzien van de originele labels en/of kaartjes. Slechts in bepaalde omstandigheden kunnen wij een retourzending niet accepteren:

  • Incomplete, beschadigde en/of gebruikte producten.
  • Producten die reeds zijn gewassen
  • Producten die buiten de collectie op deze website speciaal voor u zijn besteld
  • Slips/onderbroeken/strings ed. en panties kunnen, wanneer de verpakking geopend is, niet worden geruild of geretourneerd

Artikel in originele staat retour

We gaan er vanuit dat uw bestelling in originele staat wordt geretourneerd (niet gedragen of gewassen, beddengoed onbeslapen, geen defecten of overmatige kreuk), in de originele verpakking en inclusief alle labels. De artikelen die u terugstuurt moeten tenslotte weer verkocht kunnen worden. Mochten er onverhoopt onvolkomenheden zijn, dan zal onze klantenservice contact met u opnemen. Uiteraard kunt u het artikel wel passen (m.u.v. slips ed, zie boven).

Bij het retourneren van uw bestelling de retourzending voldoende frankeren en afdoende verpakken.

Een artikel omruilen

Blijkt de maat of de kleur van uw bestelling niet goed, dan kunt u het artikel, binnen 14 dagen na ontvangst, natuurlijk omruilen. U kunt uw ruilverzoek op diverse manieren aan ons kenbaar maken:

  • Telefonisch
  • Per e-mail
  • Uw aantekeningen/correcties op de meegeleverde pakbon/faktuur. Deze stuurt u met de retourzending mee.

Uiteraard kunt u het artikel ook omruilen voor een ander artikel, een eventueel prijsverschil wordt dan verrekend.

Retour formulier

Indien gewenst kunt u gebruik maken van het retour / herroepingsformulier, deze vindt u hier (PDF).

Retour adres

inLuxe
Afd. ruilen & retouren
Rendementsweg 6
3641 SK Mijdrecht

Garantie

Zijn er problemen met het bestelde artikel of wilt u een beroep doen op garantie? Natuurlijk mag u van het gekochte artikel verwachten dat deze aan de bij het produkt horende kwaliteitseisen voldoet. Lees meer over de garantie op uw aankopen

Volledige terugbetaling bij retournering of annulering

De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat ook de verzendkosten of andere bijkomende kosten die zijn betaald worden terugbetaald wanneer hij de bestelling in zijn geheel annuleert of retourneert.

Retour- en crediteringstermijn

De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering dient hij de aankoop binnen 14 dagen terug te sturen. Het bedrag wordt binnen 14 dagen na het bericht van de annulering en/of retournering terugbetaald.

Terugbetalen met zelfde betaalmiddel

Bij annulering of retourzending wordt het aankoopbedrag terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel.

Bedrijven

Deze retour service is bedoeld voor consumenten en is niet van toepassing op zakelijke transacties.

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan natuurlijk; telefonisch of via e-mailadres: info@inluxe.nl

Meer informatie over annuleren en terugbetaling vindt u op deze pagina.

Als er een eventuele meerprijs bij het wijzigingen van een product mocht ontstaan, dan wordt deze wel in rekening gebracht.

Het artikel is defect geleverd

Neemt u s.v.p. zo spoedig mogelijk, echter binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, contact met ons op. Onze klantenservice zal uw melding verder afhandelen.

Het artikel is defect gegaan - garantievoorwaarden

Wettelijke garantie
Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie is ook de normaal te verwachten economische levensduur van het artikel van belang; het ene product gaat natuurlijk langer mee dan het andere.

Uw rechten tijdens de garantieperiode
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we altijd naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie of een nieuw artikel. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld of is het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Dan vervalt het recht op gratis reparatie of een nieuw artikel.

Klacht melden - garantiebewijs
Uw bestelnummer is tevens het garantiebewijs van uw aankoop. Wanneer u aanspraak wilt maken op de garantie kunt u dit nummer opgeven aan onze klantenservice. Onze klantenservice zal uw melding verder afhandelen.

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft over een produkt of de wijze waarop uw bestelling is behandeld. In dat geval verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@inluxe.nl , tel 036-8441546 of gebruik de contact pagina).

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u altijd binnen 24 uur een bevestiging. Vervolgens zullen wij ons inspannen om uw klacht zo veel mogelijk naar uw tevredenheid op te lossen. 

Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk

inLuxe is gecertificeerd door de Stichting Webshop Keurmerk. In voorkomende gevallen kan een klacht worden behandeld/beoordeeld door de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.  

Bestellen, verzenden en verzendkosten

Welke "stappen" komt u tegen tijdens het plaatsen van uw bestelling.

1. Selecteer te bestellen product(en)

  • Middels het menu op de website navigeert u door de verschillende productgroepen.
  • U kunt producten in het winkelmandje plaatsen door bij het te bestellen product, uw aantal op te geven en dan de knop toevoegen aan winkelwagen te selecteren.
  • Alle vermeldde prijzen zijn inclusief BTW
  • Wilt u nog een product bestellen, dan navigeert u middels het menu aan de linkerkant op de website naar het te bestellen product en u herhaalt de hierboven beschreven procedure.

2. Selecteer uw betaal en verzendmethode

Verzendmogelijkheden

  • Verzenden Nederland en Belgie
    Al onze zendingen worden verzekerd vervoerd.

3. Klant gegevens

  • Wij verzoeken u alle gevraagde informatie in te vullen, zodat wij de bestelling kunnen vewerken. Graag ook uw telefoonummer zodat  wij contact met u op kunnen nemen bij eventuele vragen over uw bestelling.
  • U kunt ook een ander afleveradres opgeven. U kunt een vinkje zetten bij: Ik wil een ander aflever adres opgegeven.

4. Opmerkingen

  • In het veld opmerkingen kunt u eventueel nog informatie ingeven die van belang zijn voor de afwikkeling van uw bestelling. Bijvoorbeeld: Mag op zaterdag geleverd worden.

5. Bevestig order

  •  Artikelen, verzend-, betaal-methode en afleveradres gecontroleerd en klaar om definitief te bestellen. Klikt u dan op de bevestig order knop. Uw bestelling wordt doorgevoerd in het bestellingssysteem van inLuxe en binnen enkele minuten ontvangt u de orderbevestiging per e-mail.

Voor bestellingen boven € 150,- rekenen wij geen verzendkosten (bij levering in Nederland, Belgie en Luxemburg).

Is het bestelbedrag lager dan € 60,- en het totaalgewicht van uw bestelling is minder dan 0,25 KG, dan rekenen wij slechts € 1,00 als bijdrage in de verzendkosten.

Voor bestellingen tussen € 60,- (óf meer dan 0,25 kg) en € 150,- zijn de verzendkosten € 3,50, De webshop rekent dit zelf uit, dus nog voor het voltooien van uw bestelling kunt u direct zien of er verzendkosten worden berekend.

U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 036 - 8441546. Een van onze medewerkers noteert dan uw bestelling en uw gegevens.

Bestellen per e-mail
U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@inluxe.nl met daarin vermeldt een overzicht van de producten die u wenst te bestellen en uw adresgegevens voor de verzending.

Kleine pakketjes versturen wij bij voorkeur als brievenbus post of brievenbuspakje. Handig, want hier hoeft u niet voor thuis te zijn. "Kleine pakketjes" zijn zendingen met kleine artikelen of met een relatief lage waarde (tot plm EUR 60,-). Wanneer er bij uw bestelling slechts 1 euro bijdrage verzendkosten wordt gerekend zal uw bestelling doorgaans door de brievenbus worden bezorgt.

Pakket zendingen: wanneer de zending niet door de brievenbus past of van hogere waarde is (v.a. plm EUR 60,-), zal deze als pakketzending door PostNL bij u worden aangeboden. Wanneer uw bestelling verstuurd is ontvangt u per email de Track & Trace informatie.

Controleer uw pakket(en) goed bij afgifte. Laat zichtbare schade aan de verzenddoos altijd noteren bij de vervoerder. Doet u dit niet, dan is transportschade achteraf niet of moeilijk te claimen.

Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden zal de bezorger proberen het bij uw buren af te leveren (u kunt ook aangeven dat u dat níet wilt). Lukt dat niet, dan wordt de zending de volgende bezorgdag nog een keer aangeboden. Mocht de 2e bezorgpoging ook mislukken, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

Pakketten met een aanvullende dienst, zoals handtekening voor ontvangst of "alleen huisadres", worden niet bij de buren afgeleverd.

De door u bestelde artikelen die niet bij ons voorradig zijn, worden doorbesteld bij onze leveranciers. Uitgangspunt hierbij is altijd een zo spoedig mogelijke levering ten einde de wachttijd voor u zo kort mogelijk te houden. Nadat wij de producten hebben besteld, ontvangen wij van onze leverancier een verwachte leverdatum. Wij voeren vervolgens de verwachte levertijden in in ons systeem. Afhankelijk van de leverancier en het betreffende merk, kunnen hier soms enkele dagen overheen gaan. De levertijden worden dagelijks door ons bijgewerkt zodat we eventuele wijzigingen zo snel mogelijk aan u kunnen doorgeven d.m.v. de bestelstatus optie. Producten met status besteld, waar geen verwachte levertijd bij vermeldt wordt, hebben op dat moment een nog onbekende status. Deze staan in het systeem als wacht op update. Zodra voor deze producten een verwachte levertijd bekend is, voeren wij deze in en ziet u achter uw artikel een verwachte leverdatum staan.

Wij streven er naar de levertijdindicaties up-to-date te houden. Het blijven echter altijd indicaties. Houdt u er dus svp rekening mee dat de uiteindelijke levertijd kan afwijken van de levertijdindicatie op onze website, aangezien deze afhankelijk is van de op dat moment geldende beschikbaarheid vanuit de fabrikant of distributeur. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Mocht de levertijd van een product voor u te lang duren, dan kunt u er eventueel voor kiezen om een alternatief product in bestelling te laten plaatsen. Voor advies bij het selecteren van een alternatief product verzoeken wij u een e-mail te sturen naar onze klantenservice: info@inluxe.nl

Wijziging verwachte levertijd

Het is mogelijk dat de verwachte levertijd van een artikel wijzigt door bijvoorbeeld een vertraging in het productieproces of door een onverwacht grote vraag vanuit de markt waardoor de productiecapaciteit in verhouding tot de vraag te klein is. Het is overigens niet altijd zo dat een verwachte levertijd wordt verzet naar een latere datum, het komt net zo goed voor dat de verwachte levertijd wordt vervroegd.

Mocht een verwachte levertijd wijzigen dan wordt u hier op de hoogte gehouden in de bestel status. Ook hier geldt weer dat u eventueel een alternatief product in bestelling kunt laten plaatsen, mocht de verwachte levertijd van een product u te lang duren.

Niet meer leverbaar

Het assortiment van inLuxe veranderd elke dag. Het kan daarom gebeuren dat een artikel dat u al besteld heeft niet meer leverbaar is. Indien het door u bestelde artikel niet meer leverbaar is, zullen wij u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte stellen. U kunt dan uw bestelling annuleren of desgewenst een alternatief artikel kiezen. 

Algemene informatie over inLuxe

Bij inLuxe zijn we altijd op zoek naar kleine, unieke collecties die er qua materialen of ontwerp uitspringen en evengoed betaalbaar zijn.

inLuxe - uw specialist voor luxe nachtkleding, loungewear, bedtextiel en accessoires.

Bij ons vindt u exclusieve merken van hoge kwaliteit, van mooie materialen en optimaal (draag) comfort. Wij geven graag uitstekende service en persoonlijk advies - bel ons gewoon op!

inLuxe is opgericht in 2011 als kleine zusje van inSilk (2009).

Naar de contact gegevens van inLuxe

inLuxe heeft het Webshop Keurmerk ontvangen. Hiermee heeft u als klant nóg meer zekerheid dat wij alles in het werk stellen om uw bestellingen zo correct mogelijk te behandelen.

Klik hier voor onze officiele vermelding

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die de producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Op 17 april 2008 heeft Webshop Keurmerk de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische Zaken ondergaan. De toets is uitgevoerd door de Raad voor Accreditatie.

In deze toets wordt gekeken of een keurmerk, en de manier waarop het keurmerk wordt verleend, wel betrouwbaar is. De betrouwbaarheid wordt uitgedrukt met een rapportcijfer, op de schaal van 1 tot 10. Webshop Keurmerk heeft een 10 gekregen. Klik hier voor de rapportage.

Een betrouwbaar keurmerk betekent:

  • dat alleen de keurmerkeigenaar bepaalt wie zijn keurmerk op een product of dienst mag voeren,
  • dat duidelijk is waar het keurmerk voor staat,
  • dat duidelijk is waar een product of dienst aan moet voldoen om het keurmerk te mogen voeren en dat het keurmerk controleert of een product of een dienst dat een keurmerk voert wel echt voldoet aan die eisen
  • dat gecontroleerd wordt of al die informatie over een keurmerk wel openbaar is, dus gemakkelijk te vinden voor u als consument.

Kijk voor meer informatie op www.consuwijzer.nl

In tegenstelling tot sommige andere keurmerken is Webshop Keurmerk onafhankelijk en alle aangesloten webwinkels beogen de belangen van de consumenten zo goed mogelijk te behartigen.

Het Webshop Keurmerk werd opgericht op het moment dat de Consumentenbond bekend maakte de activiteiten met betrekking tot het Webtrader-logo te beëindigen. Veel webwinkels die na de uitvoerige screeningsprocedure het Webtrader-logo op de website mochten gebruiken, besloten zich aan te sluiten bij het Webshop Keurmerk. De door het Webshop Keurmerk gehanteerde voorwaarden zijn dan ook gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden. Om de onafhankelijkheid te waarborgen is het beheer ondergebracht in de Stichting Webshop Keurmerk.

De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code. De Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.

Meer informatie vindt u op de website van Webshop Keurmerk

Dit document verklaart de privacy policy van inLuxe. Dit document heeft alleen betrekking op de website www.inLuxe.nl. Er kunnen geen rechten aan ontleend worden met betrekking tot andere uitingen van inLuxe of andere bedrijven verbonden aan inLuxe.

Welke informatie heeft inLuxe nodig en hoe wordt deze informatie gebruikt?
Wanneer u een bestelling plaatst, hebben wij uw NAW-gegevens en e-mail adres nodig. Met behulp van deze gegevens kunnen wij uw bestelling afhandelen en u op de hoogte houden van het verloop van uw bestelling en indien u dit wenst, op de hoogte gehouden te worden van onze aanbiedingen en/of nieuwsbrieven. Het e-mail adres zal nooit voor andere doeleinden worden gebruikt.

Geeft inLuxe gegevens door aan derden?
inLuxe geeft geen persoonlijke informatie van haar klanten door aan partijen buiten inLuxe die de gegevens voor marketingdoeleinden willen gebruiken. De verkregen gegevens worden wel gedeeld met dienstverlenende bedrijven die onderdeel zijn van inLuxe of die voor inLuxe werken. Maar deze bedrijven hebben geen toestemming om deze informatie te gebruiken of openbaar te maken tenzij noodzakelijk om hun werkzaamheden voor ons te kunnen uitvoeren of te voldoen aan wettelijke eisen. Wij kunnen uw gegevens onthullen, als dit wettelijk verplicht wordt.

Wat doet inLuxe om mijn gegevens te beschermen?
We hechten veel waarde aan de bescherming van persoonlijke gegevens. We voorzien in administratieve, technische en fysieke veiligheidsmaatregelen om onbevoegde onthulling, gebruik, wijziging en vernietiging van persoonlijke gegevens in ons bezit te voorkomen. We stellen alles in het werk om persoonlijke gegevens in ons bezit afdoende te beschermen tegen te verwachten risico's.

Ontvang ik e-mail(s) van inLuxe?
U ontvangt alleen e-mail(s) van inLuxe, als u uw e-mail adres heeft gebruikt in onze internetwinkel.

Cookies

Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Wij gebruiken functionele cookies voor het bijhouden van de inhoud van uw winkelwagen en uw verlanglijstje. Daarnaast gebruiken wij cookies om informatie te verzamelen over het gebruik van onze website en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Wanneer u gebruik maakt van onze site, accepteert u de cookies en stemt u in met onze Privacy Policy. U kunt uw browser zo instellen, dat u tijdens het browsen, geen cookies ontvangt.

Wij informeren u dat inLuxe Google Analytics-cookies gebruikt en;
- een bewerkersovereenkomst heeft gesloten;
- gekozen heeft voor het maskeren van het laatste octet van het IP-adres;
- 'gegevens delen' heeft uitgezet;
- geen gebruik maakt van andere Google-diensten in combinatie met de Google Analytics-cookies.

Social plug ins: via de website wordt toegang geboden tot verschillende sociale media, waaronder begrepen maar niet beperkt tot Facebook en Pinit. Via de social plug ins worden door derde partijen cookies geplaatst. Dit kunnen cookies zijn bedoeld om de gebruikservaring te optimaliseren, maar er kunnen tevens tracking cookies worden geplaatst die worden gebruikt om uw surfgedrag over meerdere websites te volgen en een profiel van surfgedrag op te bouwen.

Indien u nog vragen heeft over de privacy policy van inLuxe, dan kunt u een e-mail sturen naar info@inLuxe.nl of d.m.v. het contact formulier. Onze klantenservice helpt u verder, als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Kantoor adres:
inLuxe
Juwelenhof 11
1336 SK Almere

tel: 036 - 8441546 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00)

email: info@inluxe.nl - of gebruik het contactformulier

Let op: wij houden op het kantooradres geen voorraad, u kunt dan ook niet afhalen.

Retour adres:
inLuxe
Afd. ruilen & retouren
Rendementsweg 6
3641 SK Mijdrecht

SERVICE
Tevredenheidsgarantie

Retouren
Veel Gestelde Vragen
Privacy Verklaring
Algemene Voorwaarden
OVER ONS
Contact
Over inLuxe
Partners
Klantenservice
Stuur Email
BESTELLEN
Bestelprocedure
Telefonisch Bestellen
Wijzigen Of Annuleren
Verzenden, Verzendkosten
Verzenden Naar Buitenland
GARANTIE
Uw garantie
Retourneren
Webshop Keurmerk
LINKS & PARTNERS
Partners
inSilk - inGlamour
inForet - inShops
naar website
voor mobiel